sobota, 6 czerwca 2015

Pankejki z batata

Plackomania trwa. W ten upał idealny posiłek potreningowy. Placuszki są delikatne, lekko słodkie, po prostu pyszne!

Batatowe pancakes 

Składniki:

1 batat (ok 190g)
30g mąki gryczanej
15g odżywki białkowej (u mnie Ostrovit orzechowy)
łyżeczka proszku do pieczenia
pół szklanki wody
2 jajka


Batata obieramy i gotujemy bez soli. Studzimy i rozgniatamy na puree. Dodajemy resztę składników, mieszamy na jednolitą masę i nakładamy po łyżce na dobrze rozgrzaną, suchą patelnię teflonową. Smażymy z obu stron. Ja jadłam z sosem zrobionym z kakao słodzika i wody.

Wartość odżywcza: 426kcal
Białko: 31,1g
Tłuszcz: 10,9g
Węglowodany: 50,8g


Jeszcze muszę się pożalić, że rzuciłam Shauna T i bieganie. Moja tarczyca zdecydowanie nie zniosła takiej intensywności i formy treningu. Zaczęło mnie zalewać, na wadze kilo więcej niż przed świętami...Wróciłam do wyzwań Tipsi z tipsforwomen.pl. Zaczyna mi się rysować kaloryfer na brzuchu, energia do życia wraca, czyli znaczy że "O to to". :)

6 komentarzy: