czwartek, 12 marca 2015

Kolejny sukces!

Pamiętam, jak byłam na granicy. Tak panicznie bałam się zacząć jeść choć odrobinę więcej, by się nie roztyć. Mój mąż (ówczesny chłopak), nie mydlił mi oczu. Przyznał, że pewnie przytyję, że nie wiadomo na jakiej cyfrze zatrzyma się waga. Ale przecież zawsze mogę zrzucić nadwyżkę, ale w zdrowy sposób. I ta myśl przyświecała mi cały czas. Chciałam być zdrowa, chciałam być matką, cieszyć się z życia. Patrząc teraz na mojego słodko drzemiącego synka, nie żałuję. Nie żałuję nawet przez pryzmat tego, że tarczyca skutecznie uniemożliwiła mi chudnięcie przez długi czas. Odkąd zaczęłam wychodzić z anoreksji, miałam kilka przygód ze sportem. Chodziłam na siłownię, później na fitness, dietę starałam się trzymać zdrową, ale waga stała w miejscu. I wreszcie nadszedł ten moment. Ten, w którym powinnam była się znaleźć 12 lat temu. Jem, trenuję i chudnę! Dziś na wadze odnotowałam kolejne 1,2kg mniej niż miesiąc temu! :) A co najważniejsze mam siłę, moje ciało jest jędrniejsze, mięśnie coraz bardziej widoczne, metabolizm coraz szybszy! Aż chce się żyć!

Jesteś na początku choroby? Zastanów się, co jest dla Ciebie ważniejsze! Suche liczby, obwisłe, słabe ciało, brak chęci i siły na cokolwiek? A może by tak napędzić metabolizm? Uniknąć tego całego bagna, wyrywania się chorobie pazurami? Mieć powera do życia, siłę i piękną, sprężystą figurę? Usłyszeć od kogoś: "Podziwiam Cię, jak to zrobiłaś?"

A jako nagroda za efektywny tryb życia, dziś na drugi posiłek słodki, fasolowy omlet :)


Omlet fasolowy z polewą o smaku białej czekolady

Składniki:

130g białej lub czerwonej fasoli z puszki lub gotowanej
2 jajka
łyżka kakao
szczypta proszku do pieczenia
szczypta soli
40g mąki gryczanej
słodzik (taki który nie rozkłada się pod wpływem wysokiej temperatury!)
20g odżywki białkowej o smaku białej czekolady




Fasolę miksujemy na gładko (jak zostaną jakieś kawałki to nic, smakują później jak orzechy). Dodajemy jajka, mąkę, kakao, proszek, sól i słodzik. Dokładnie mieszamy i wykładamy na dobrze rozgrzaną suchą patelnię. Po ok 5 minutach przewracamy na drugą stronę i dosmażamy jeszcze chwilkę.
Odżywkę mieszamy z niewielką ilością wody i polewamy gotowy omlet.

Wartość odżywcza: 530kcal
Białko: 42g
Węglowodany: 46g
Tłuszcz: 20g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz