niedziela, 8 marca 2015

Zupa z kurczakiem i soczewicą

Dziś czas na coś lżejszego, czyli zupę. Ale Zupę nie byle jaką, bo pełną białka, a co najważniejsze naprawdę smaczną i rozgrzewającą. Stanowi ona pełnowartościowy posiłek i można ją zjeść nawet po treningu. U mnie tak szybko zniknęła, że dysponuję tylko takim tragicznym zdjęciem...


Zupa z soczewicy z kurczakiem


Składniki (3-4 porcje):

350g piersi kurczaka
150g zielonej soczewicy
marchewka
pietruszka
kawałek selera
100g koncentratu pomidorowego
słodka i ostra papryka
sól
liść laurowy
ziele angielskie


Pierś kurczaka umyłam, włożyłam do garnka, zalałam wodą, zagotowałam. Zdjęłam szumowiny, po czym dodałam pokrojone w kostkę warzywa, sól, liść laurowy i ziele angielskie, gotowałam około 20 minut. Mięso wyjęłam z garnka, a dodałam soczewicę. Gotowałam dalej do miękkości soczewicy. Pierś pokroiłam na kawałki i na koniec dodałam do zupy razem z papryką i koncentratem.

Wartość odżywcza: 900kcal
Białko: 118,5g
Tłuszcz: 6,5g
Węglowodany: 91g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz